четвер, 10 грудня 2015 р.

Модуль №9



Працюючи над модулем 9 я продумала стратегії для здійснення диференційованого навчання. Я працювала над створенням інструментів оцінювання для заохочення вихованців до самоспрямованості в навчанні. Протягом роботи над 9 модулем ми вивчали різні навчальні особливості учнів за навчальним процесом, за процесом, за навчальним середовищем та за продуктом діяльності.Ми працювали над адаптацією навчального процесу до навчальних потреб різних учнів. Цей модуль був цікавим та допоміг мені орієнтуватися в плануванні навчального процесу, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; Необхідно буде впровадити це в життя на уроці. Думаю буде не тільки цікаво але й ефективно.

Немає коментарів:

Дописати коментар